Primavara este sezonul perfect pentru a introduce in alimentatia ta verdeturi si legume proaspete pentru a detoxifia organismul.

Noi iti venim in ajutor cu 5 idei de retete de salate cu legume si verdeturi de primavara. Nu iti ramane decat sa ne contactezi si sa iti livram produsele la tine acasa.

1. Salata cu frunze de spanac

Spanacul este o sursa bogata de minerale si vitamine, precum: vitamina A si C, acid folic (recomandat femeilor insarcinate), magneziu, potasiu, fosfo si fier.

Ai nevoie de: 500 g frunze de spanac bine spălate, 3-4 roșii, 7-8 ridichi, 2 castraveți potriviți ca mărime, o legătură de pătrunjel, o legătură de mărar, 2 morcovi.
Preparare: se spala si se curata bine toate verdeturile si legumele, se taie dupa preferinte, se asaza intr-un bol de salata si se asezoneaza dupa preferinte.

2. Salata cu sfecla rosie

Aceasta salata poate fi servita alaturi de mancarea de cartofi.

Ai nevoie de: 2 morcovi medii, 1 sfecla rosie mare, 1 salata verde, 4-5 fire de ceapa verde, o legatura de ridichi de luna, sare, sucul de la o lamaie, o lingurita de ulei(dupa preferinte)
Preparare: se spala toate verdeturile si legumele si taie dupa preferinte, se amesteca cu sucul de lamaie si lingurita de ulei, apoi se sareaza dupa gust si e gata de servit.

3. Salata cu usturoi verde

Salata cu usturoi verde este indicata pentru procesul de detoxifiere a organismului de parazitii intestinali.

Ai nevoie de: 1 salata verde, 1-2 legaturi de loboda rosie, 1-2 legaturi de patrunjel verde, 1-2 legaturi de marar, 3-4 rosii, 1 legatura de usturoi verde, 1 legatura de ceapa verde, o lingura de ulei si un praf de sare.
Preparare: se spala bine toate verdeturile, rosiile se taie marunt. Se pun intr-un bol si se amesteca cu o lingura de ulei si sare dupa gust. Salata este perfecta ca garnitura pentru mancarurile din linte sau naut.

4. Salata de gulie

Salata cu gulie este una foarte hranitoare si energizanta

Ai nevoie de: 2 gulii, 1 sfecla rosie medie, 2 morcovi medii, sucul de la o lamaie, 1 legatura de patrunjel verde, o lingura de ulei de masline, sare dupa gust.
Preparare: guliile se curata de coaja si se razuiesc, la fel si sfecla si morcovii. Patrunjelul se spala si se taie marunt si se amesteca cu toate ingredientele, se adauga uleiul si se sareaza dupa gust.

5. Salata de andive

Andivele sunt recomandate in curele de slabire, dar si in alimentatia diabeticilor, deoarece acestea nu contin decat 0,1% grasimi. In schimb, contin 94,5% apa, vitamina B1, B2, potasiu si mangan, si alte substante amarui beneficie pentru functiile stomacului si ale ficatului.

Ai nevoie de: 4 andive, 1 legatura de ceapa verde, o legatura de patrunjel, 4-5 ridichi de luna feliate, sucul de la o lamaie, 15-20 masline dupa preferinte, 150 grame de porumb fiert, sare, o lingura de ulei de migdale.
Preparare: andivele se spala si se taie felii. Patrunjelul, ceapa si ridichiile se taie si se amesteca cu restul ingredientelor. Salata este perfecta pentru a fi servita alaturi de un pilaf, mancare de cartofi, fasole batuta sau naut.

Related posts